Translate

пʼятницю, 4 січня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме усвідомити, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;  обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого. таким чином ми виробимо єдиний стандарт оцінювання, що дасть можливість працювати з учнями в подальшому.

Немає коментарів:

Дописати коментар